GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS!!!!!!!!!!!


En låt som visar min eviga kärlek till dig. Forever love!
(Lyssnar på den medans du läser denna inlägg!)


Klockan är över tolv. Det är en ny dag. Nu är det den 15:e januari år 2012. Dagen där min älskade vän Tanzila the Gonzila Shamma Yuna Tanziki Mir fyller exakt 16 år. SEXTON?! En stor flicka! Hennes hjärna passar inte hennes ålder alls kan jag säga. HAAAAHAHAHAHA äh, jag bara skojar broder! Jag är verkligen jättejätteglad att jag fick lära känna dig och de två andra tjejerna. Gud har sänt vänner för livet till mig. Jag vill önska dig att du ha det bäst på födelsedagen och all lycka i framtiden. Jag vet att jag inte har det bästa minnet men jag kommer alltid att komma ihåg dig och våran minnen. Du kommer alltid att ha mig vid din sida. älskar dig !♥♥♥♥♥♥



Jag vet att jag är romantisk, men gumman gråt inte!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!