JAAAA!!!

heeej!!
sorry, jag har inte haft tid att blogga idag alls!! Det är lov så måste ju umgås med mina vänner så mycket som möjligt!! Var ju i stan i morse med Kareem och Yuna. Sen åt vi tre och Hakan frukost hos mig. nudelkalas! Kareem åt nudlar för första gången idag. WHAAAT?!! haha sen var vi i Grimsta och hämtade lite kläder. Sen var vi hemma hos Vilmer och kolla på en sjukt läskig serie som heter American Horror story. skum och läskig!! Sen var vi i Hässelby och kollade på Vilmers träning. Kom hem drygt elva tror jag. Sen har vi ätit och kollat på hockey. sjuuukt spännande i slutet. men sverige vann till slut. YEEES!! final baby! hahaha Yuna har redan somnat tror jag. men nu ska jag också sova. godnatt♥
vi försökte göra kuksugarläppar. gick inte så bra för mig men gaanska bra på Hanna va? ;)
världens finaste tjejor!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!