mycket på g här

hello!
Har inte hunnit blogga igår och inte idag heller. Men vill meddela er att jag är vid liv. haha Ni kanske tror att jag har tagit livet av mig själv eller något. nejnej! jag lever! Har bara ganska mycket att göra just nu..

Torsdag: En väldigt lång dag. Slutade ungefär klokan fyra. Kom hem och käkade lite och sedan åkte jag, kinesen och mamma in till Fridhemsplan. Vi köpte nya strängar till gitarren. När vi var klara så letade vi efter Kungsholmens gymnasium. Tillslut hittade vi det men vi var lite för tidaga så vi gick runt där i närheten och väntade på att tiden skulle gå snabbare. Skolan är helt underbar på alla sätt och vis. Åh vad jag vill komma in där! Ska fan kämpa som fan nu i slutet! Håll tummarna för mig mina kära vänner! Vi gick runt där i ca 2 timmar. Pratade med lärarna och eleverna och kolla på klassrummen osv. När klockan var åtta så blev vi väldigt hungriga så vi bestämde oss att åka hem, köpa mat och käka. Kom hem vid nio och käkade mat direkt. Sen direkt efter så var jag tvungen att plugga som fan därför att jag hade ett läxförhör till fredag som jag inte kunde så mycket. Slut på den långa dagen.

Fredag: Ganska kort men tråkig skoldag. Idrotten var kulig. Vi fick leka. hihi Sen så kom jag hem och var lyckig eftersom att det var fredag. Sen smsade Vilmer att han ville ha sin julklapp som jag var skyldig honom så vi var i centrum och gick runt där i typ två timmar. Hittade inga kläder. Eller jo, en snygg tröja men den var tyvärr för liten för den där långbenen. Men till slut hittade vi en bra present. När jag kom hem så vart det middag. Sen var det chill vid datan. Sen kom Neui och Yasmin så vi snackade skit en ganska lång stund. haha och nu sitter jag här och klockan är snart fyra. hur fan ska jag kunna vakna tidigt imorn? Tänkte gå på ett öppet hus som börjar typ kl 12. Döö!

Jaja, ska nog gå lägga mig snart då för jag är sjuukt trött just nu. Nästa vecka är det också öppet hus, nästan alla dagar. Så jag vet inte om jag kommer att kunna uppdatera varje dag. Men jag får hoppas på det. Ha det bäst. Godnatt♥

                      Lägger upp några bilder från Yunas mobil. De är tagna på lovet om jag minns rätt.
När vi kollade på hockeyfinalen och sov över.

påväg till stan

innebandy pros!

leker gymnasieelever, fika för typ hundra spänn när man kan göra gratis varm choklad hemma.

nudelfest hos mig!
Vill ha lov igen!!!!!!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!