När jag blir stor, ska vi bo, bland molnen

halloj!!
Fan vad jag hatar att vara tjej! Hatar mens! haha pms-barn. Har lagat mat. Har kollat på thaiserie. Har läst. åh, vad duktig jag är! Har bokat Romme-resan. Fan var gryymt det kommer bli. FETT! Kunde tyvärr inte blogga igår. Varit hos yuna och firat hela dagen. Mycket trevligt var det! Vill också fylla år nu. Just nu är mitt liv som vanligt igen. Tråkigt alltså. Snart kommer alla jävla nationella prov. Den här veckan börjar alla öppet hus. åhhh! har ingen aning om det kommer bli rolig eller ej. äh, det kommer säkert bli kul! Ska nog gå lägga mig nu, jag försov mig imorse. hihi godnatt♥
jag idag



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!