Romme, here I come!

tjatjaaaa!
har precis käkat middag. En tråkig dag var det idag. Det var bara idrotten som var rolig. de andra var tråkiga. Höll på att somna på SOn. Hade vikarie på dubbel-mattelektion. Han snackade om jag.vet.inte.vad och ritade fula tekningar på tavlan i två timmar. Jag hörde inte, lyssnade inte, såg inte för jag satt längst bak i klassrummet och lyssnade på musik på högsta volymen och spelade på en kompis mobil och tog fula kort på mig själv som jag sedan skicka till mina kompisar och smsa lite. kan säga att det var chill men skulle varit bättre om jag fick gå hem. Nu får det räcka. Måste plugga. Juste! ska boka Romme-resan. 3 februari baby gaaaaaaaaah tjarå
hittade den i mobilen



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!