so mathafucka lonelyyyyy

Just nu börjar jag blir hungrig! oh no! Så det är bäst för mig att gå sova nu så jag slipper smyga ut till köket klockan fyra på natten och leta efter mat som en tjockis. Nu ska jag lära er en sak: ÄT INTE PÅ NÄTTERNA! hehehe som om jag inte gör det själv! haaaahaha! jaja! Men godnatt på er dåra! ps. jag är inte så lonely som rubriken säger. Rubriken är en del av lyricsen från Haneens blueslåt. hahahahahaha eller jag är visst lite lonely men inte so mathafucka lonely...
jag idag. Jag bytte till en större tröja innan vi åkte till stan därför att jag vill inte ha en tajt tröja när jag ska äta mycket, för då kommer jag se ut som en 8 månaders gravid kvinna.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!