Södra Latin

yooo!
Ska snart gå lägga mig, åhhh jag är så TRÖTT! ska bli skit skönt att sova idag. Somnade ju ganska sent igår och förrigår, det är därför jag är så trött nu. Men imorn blir det lång dag MEN inget öppet hus för mig imorn. joo Franska Skolan har öppet hus men jag ska nog inte gå. Istället ska jag vara hemma och plugga om andra världskriget. Ännu tråkigare. hahahaha Södra Latin var det idag. Det var faktiskt ganska trevligt men det är någonting som får mig att känna att Kungsholmens är liiite bättre. Träffade Max där också, han kommer säkert komma in där med hans piano-skills. Juste! Såg även Olle och Molly från idol!!! Tydligen så går Olle i Södra Latin men vet inte varför molly var där. jaaa orkar inte skriva mer. byyyyeee!
skit fin utanför!! som ett slott typ! GAAAH!!!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!