we found love in a hopeless place

SKOLA
1. Gillar du skolan?: ibland.
2. Favoritämne?: Matte. Lättast
3. Värsta ämne ?: SO helt klart
4. Är skolmaten god?: helt ok
5. Vilken skoldag är tråkigaste? MÅNDAGAR

GLÄDJE
6. Är du en glad person?: YES! always happy
7. Vad gör dig glad?: mina vänner, men inte alltid. annars blir jag alltid glad av pengar
8. Önskar du att du var lyckligare?: kanske, aa, tror det.
9. Är lycka överskattat?: ja
10. Kan musik göra dig glad?: Jooopp

KÄRLEK
11. Är du kär?: Vet inte riktigt, finns inte så många fjärilar i magen i alla fall.
12. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ööööh säkert till mamma heheheheee
13. Har du en flick/pojkvän?: nopp, VILL HAAAA
14. Är kärleken lyckligt för dig? inte alltid, tyvärr :/
15. Tycker du att det är tråkigt att vara singel?: Lite, men också ganska skönt

FAVORIT
10. Nummer: 9
11. Färg: vit, rosa & alla regnbågsfärger
12. Årstid: sommar♥
13. Saknar du någon?: aa men varför är den frågan på FAVORIT?
14. Humör för tillfället?: ok. orkar inte läsa en bok.

ÖVRIGT
16.Det första du gjorde I morse?: kissade
17. Vad åt du sist?: middag som bestod av thaimat
18. Tror du på distansförållanden?: näääää
19. Vem tänker du på just nu?: Yuna
20. Tror du att personen tänker på dig med?: nej hahahahahaha
21. Vart reste du sist?: Danmark tror jag haha guldfisk minne
22. Vad gjorde du igår kväll?: duschade
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mest mamma tror jag men jag är smart som pappa
24. Ler du ofta?: varje 5:e minut
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: HAR ALDRIG SETT NÅGON!! skulle gärna vilja se!!
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen sköna mjuka lilla säng
28. Vilken färg har din tröja?: just nu? typ turkosgrön
29.Vad irriterar du dig på?: rumpjackor




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!