BLOGPAUS?

TJAA!!!
Jag funderar på att ta en paus här på bloggen! Det är mycket plugg på g nu det är därför jag aldrig bloggar längre. Men jag kanske slänger in ett inlägg nån gång när jag har tid eller orkar. Och det betyder inte att ni ska sluta läsa bloggen men kika in då och då så blir jag suuuperglad! :D Men nu vill jag berätta några "roliga" saker som har hänt mig under en här veckan. haha

Förra söndag, alltså den 4 mars så var jag på X FACTOR AUDITION i Globen!! AHHHHH En upplevelse som jag aldrig vill uppleva ingen!! ALDRIG!! Jag tror det var den jobbigaste i mitt liv.. haha vne. Men vi vaknade vid 4 sen åkte vi vid 5. Var framme i Globen vid 6 och stod i kö från kl6 till ungefär kl11!!!! MINUSGRADER UTE!! herreeeeguuud! och sen ska de spela in det som ska visas på tv. om och om igen!! o vi ska dansa och hoppa och klappa och skrika och händerna i luften. åhhhh fyfaan! aja MEN (juste glömde berätta att det var INTE jag som sökte) Det var Alexander, mammas kompis son, han är som min bror, iaf HAN GICK VIDARE!!!!! ahhahaha sen fick han göra en intervju som var ca 3 timmar lång. jepp så vi var där i totalt 10 timmar kanske. haha inte rolig dag kan jag säga!

I onsdags, alltså den 7 mars, var jag med i en till TV-inspelning! woooow jag kommer snart bli känd hahahaha
Jag följde med Vilmers lag och spelade in SING ALONG. hahahha exakt samma sak fast den här gången mycket roligare och varmare! där fick vi också applådera, skrika, sjunga och jaa det man gör på tv nivet. och träffa några kändisar. fast de sa att  det kommer ta ca en och en halvtimme men det tog ungefär 3 timmar. Tur att vi fick skjuts hem!

JAAAA det var det som hade hänt mig! Jag vet inte än när de programmen kommer att sändas på tv men jag ska hålla utkik och meddela er när jag vet. Nu ska jag gå läsa lite! Ha det bäst!♥

ÅHHH SÅ JÄVLA HÄRLIGT ATT VÅREN ÄR HÄÄÄÄÄR!!!!!!!!♥♥♥♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!