Humör just nu = FUCK ALLT OCH ALLA

tjooo!
Har lust att skriva just nu så jag slänger in ett inlägg här. Är faktiskt ganska sur nu. Eller ganska mycket sur!
Allt är inte som jag vill ha just nu. ÅHH vad jag längtar tills jag blir 18! eller nej.. 20!!! herregud! Varför kan det inte bli som jag vill bara?!

FAN! aja slut på flipandet.. hur är det med er?! jag är så glad att se statistiken... den har sjunkit, jaa, men det är fortfarande några som kikar in här även om jag inte skriver lika ofta! hihi ni är bäst!!

jaaa annars mår jag bra. Livet är som sagt inte på toppen men ändå inte i botten. Knappt tre månader kvar av högstadiet. SHIT VAD SKÖNT!

Nu har jag tagit bort snöflingorna från bloggen också för våren är ju här och snart är sommaren också här. Sommarjobb blir det för mig iår. tjäna lite cach. och chill. och utomlands. och ännu mera chill! och coldplay. och massor med konserter. och landet. och gymnasium. och det bästa.. umgås med mina underbara vänner!  ÅHH längtar!!!

Räcker för idag. Jag skriver mer när jag har lust! PUSS

jaaa det var länge sen jag tog egobilder



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!