sunshine! woopwoop

Halloj!
Försov min imorse. Skulle upp och tvätta kläder kl 10 men mamma kom in och väckte klockan 11. hihihi tvättade två maskiner bara, tur att det var lov så jag använde bara några T-shirtar och shorts. När vi var klara så duschade jag och efter det gick jag och syrran till centrum och köpte några plagg. jag visar i nästa inlägg.
annars har jag inte gjort något speciellt. chillat! imorn ska jag städa på morgonen och efter det ska jag ha kul med mina gayvänner! ;)
Pyjamasparty hos Yuna med Hiv och Hannapanna. Sover nog över där också! kommer bli GALET!
hahahha på med skinjackan VÅREN ÄR HÄR! ÅH SÅ HÄRLIGT!!!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!